Vitamine si Minerale

Păstrează-ți sănătatea articulațiilor cu 4 obiceiuri simple!

Suntem într-o continuă mișcare, iar mișcarea este cea care ne ajută să continuăm, de aceea este esențial să avem grijă de întregul “mecanism” care se află în spatele acestei activități pentru a putea merge mai departe, la propriu și la figurat. 

exercitii acasa

Exercițiile fizice sunt binecunoscute pentru beneficiile pe care le aduc organismului, pe toate planurile. Mișcarea ne eliberează de stres, anxietate, ne face mai fericiți, mai concentrați și întărește sentimentul de încredere și capabilitate prin eliberarea dopaminei și a endorfinelor în momentul practicării. 

De asemenea, contribuie totodată la sănătatea sistemului nervos și cardiovascular, ține sub control nivelul zahărului din sânge, reduce riscul de diabet și nu în ultimul rând, are grijă de acel mecanism menționat la început, cel care ne pune în mișcare, zi de zi: sistemul osteoarticular și muscular. 

Libertatea în ceea ce privește mișcarea și posibilitatea de a face acest lucru, de a te mișca fără dureri la fiecare pas poate fi atinsă prin cele mai simple acțiuni și obiceiuri zilnice.  

RUTINA SĂNĂTOASĂ PENTRU ARTICULAȚII PUTERNICE 

1. Fă stretching dimineața 

miscari de stretching

În fiecare dimineață, acordă-i organismului câteva minute pentru a se trezi cu adevărat și ajută-l în acest sens cu câteva mișcări ușoare de stretching, combinate cu exerciții de respirație. Stretching-ul crește flexibilitatea la nivelul articulațiilor și incheieturilor, întinde mușchii și reduce astfel senzația de rigiditate. 

2. Mergi cât mai des pe jos 

Ori de câte ori ai ocazia, alege mersul pe jos în detrimentul mașinii personale sau a mijloacelor de transport în comun. Deși este o activitate simplă, ce nu necesită mult efort, fiecare pas pe care îl faci contribuie la producția de lichid sinovial, substanță care lubrifiază și protejează articulațiile. 

3. Acordă-ți pauze pentru mișcare 

Natura job-urilor din ziua de azi implică un program de 8 ore în fața unui monitor sau 8 ore în care corpul nostru realizează un minim de mișcări, iar acelea statice. În timp, această lipsa de mișcare favorizează apariția durerilor de spate și de genunchi. Producția de lichid sinovial scade, iar oxigenul și alți nutrienți nu mai ajung în zona articulațiilor. 

Fie că job-ul, hobby-ul sau orice altă activitate pe care o desfășori îți limitează mișcarea, dezvoltă-ți un obicei din a face pauze la un interval de 30 de minute, sau cel mult o oră, pauze în care realizezi câteva mișcări de stretching care cu siguranță vor avea un efect revigorant atât pentru mușchi și articulații, cât și pentru starea ta de bine. 

4. Asigură organismului nutrienții esențiali cu Build-Your-Joints 

Pe lângă mișcarea propriu-zisă, poți contribui la sănătatea articulațiilor și a sistemului muscular prin suplimentarea organismului cu nutrienții esențiali de care are nevoie în acest sens. 

suplimente Good Routine

Build-Your-Joints, suplimentul alimentar din gama Good Routine® creată de Secom®, are la bază o formulă sinergică din extracte standardizate (Scoarță de salcie albă și Curcuma), Vitamina D3 și forma patentată UC-II® de Colagen natural intact tip II, care împreună au grijă de sănătatea sistemului osteoarticular, zi de zi. 

BUILD-YOUR-JOINTS: DESCOPERĂ CONFORTUL ÎN MIȘCARE

Build-Your-Joints este conceput special pentru oamenii activi; cei pentru care jogging-ul sau exercițiile fizice sunt parte din rutina lor zilnică, precum și pentru persoanele ce doresc să își recapete libertatea în mișcare. Asocierea celor 4 ingrediente cu rol esențial pentru sistemul osteoarticular recomandă noul supliment marca Good Routine® ca suport ideal pentru sănătatea articulațiilor și confort la fiecare pas pe care îl faci. 

Forma patentată UC-II® de Colagen natural intact tip II 

Colagenul este proteina care se regăsește din abundență în organism, mai exact la nivelul pielii, nivelul articulațiilor, tendoanelor, ligamentelor și altor țesuturi conjunctive. Un nivel scăzut de colagen favorizează instalarea anumitor afecțiuni osteoarticulare, cum ar fi osteoporoza. 

miscare pentru articulatii sanatoase

Forma de colagen din compoziția suplimentului Build-Your-Joints este similară cu cea care se regăsește în mod natural în articulații, ceea ce înseamnă o eficiență sporită în menținerea integrității și protecția întregului sistem articular. Mai mult, acest tip de colagen joacă un rol important în reconstrucția cartilajului, o administrare pe zi echivalând cu administrarea a 3 comprimate ce au în compoziție glucozamină și condroitină.  

Curcumin 

Curcuminul reprezintă principalul compus al turmericului (Curcuma longa) și totodată cel mai activ component al acestui condiment, folosit în medicina tradițională ayurvedică de mii de ani pentru proprietățile sale antioxidante și antiinflamatorii. Cu o toxicitate scăzută ce favorizează administrarea și studii ce confirmă proprietățile terapeutice ale acestuia, curcuminul este un ingredient cheie în suplimentele pentru articulații și nu numai. 

Build-Your-Joints are în compoziție extract standardizat din rizomi uscați de turmeric cu beneficii în ameliorarea disconfortului la nivel muscular și articular, respectiv menținerea în limite normale a statusului inflamator. 

Vitamina D3 

Vitamina D3 este sinonim cu sănătatea sistemului articular, muscular și osos, iar modalitatea de obținere al acestui nutrient este de departe cea mai plăcută, și anume, prin expunerea directă la razele calde ale soarelui. Cantitatea de vitamina D pe care organismul o produce este influențată însă de o serie de factori, cum ar fi:

  • ora și durata în care este realizată această expunere; 
  • prezența sau lipsa de pe suprafața pielii a unui strat de cremă pentru protecție solară; 
  • anotimpul; 
  • tipul de pigment caracteristic pielii; 
  • vârsta. 
vitamina D pentru oase

Pentru a produce o cantitate suficientă, este esențială expunerea zilnică la soare, între orele 10:00 – 15:00, pentru o perioadă de 10 minute, maxim jumătate de oră, fără cremă de protecție solară. În sezonul rece, asigurarea necesarului zilnic devine o provocare, tocmai de aceea se recomandă administrarea suplimentelor cu vitamina D. 

Vitamina D3 este responsabilă de absorbția calciului și a fosforului în organism, iar asocierea formei patentate UC-II® de colagen cu acest nutrient transformă Build-Your-Joints într-un suport eficient pentru menținerea sănătoasă a structurii oaselor și articulațiilor. 

Scoarță de salcie 

În plus, compoziția suplimentului Build-Your-Joints este completată cu extractul din scoarță de salcie (Salix alba L.), extract standardizat recunoscut pentru proprietățile sale antiinflamatorii și analgezice. 

Build-Your-Joints te ajută să mergi mai departe, să fii mai aproape de obiectivele tale, să te miști în voie, confortabil, și să te bucuri de fiecare zi. Descoperă libertatea în mișcare cu Build-Your-Joints, supliment pe care îl găsești și pe vegis.ro, alături de întregul portofoliu de produse Good Routine®.

Build-Your-Joints
About Author

Iubitor al cuvintelor scrise pe care le aștern online de câțiva ani și le citesc încă din copilărie. Explorator al naturii, pasionat de mișcare, cadrele foto perfecte și romanele polițiste.

No Comments

    Leave a Reply