Livrare - Vegis.ro

 Vegis.ro expediaza comenzile dumneavoastra prin intermediul celor mai mari firme de curierat din Romania: URGENT-CARGUS si FAN COURIER

Comenzile internaționale sunt livrate de catre GLS - General Logistics Systems.


________________________________________________________

Livrare națională

Costul transportului prin curier rapid Fan Courier sau Urgent-Cargus este de 9.9 RON catre orice localitate din Romania pentru comenzi mai mici de 150 RON.
Taxa unica indiferent de greutatea coletului sau destinatia acestuia. Vegis.ro nu percepe nicio alta taxa suplimentara.
Comenzile cu o valoare mai mare de 150 RON beneficiaza de transport GRATUIT.

Livrarea produselor comandate se efectueaza intr-un interval de 24h-48h lucratoare din momentul expedierii comenzii in orice localitate din Romania

Obs: Comenzile inregistrate in fiecare zi dupa ora 15.00 vor fi expediate a doua zi lucratoare. Comenzile efectuate in zilele de Vineri dupa ora 15.00, Sambata si Duminica, vor fi expediate in cursul zilei de Luni. 


Livrare internațională

Livrarea internațională este disponibilă pentru următoarele țări din Europa: Ungaria, Cehia, Bulgaria, Germania, Belgia, Olanda, Austria, Italia, Franța, Danemarca, Irlanda, Polonia, Portugalia, Marea Britanie și Spania continentală.

Taxele și durata de transport pentru livrarea internațională diferă în funcție de țară.

Mai multe detalii despre livrarea internațională găsiți aici.



Care sunt termenele de livrare? 
Termele de livrare sunt intre 24-48 de ore lucratoare pentru livrarea nationala, din momentul expedierii, dar aceste termene pot suferi anumite modificari din motive ce nu pot fi prevazute (calamitati, inundatii, inzapezirii,blocaje, etc), sau datorita modului de organizare si logistica a firmei Cargus/Fan Courier. 
Este datoria noastra sa va anuntam ca orice termen de livrare sau promisiune oferita direct Dumneavoastra de catre reprezentantii firmei de curierat rapid Cargus/Fan Courier sunt relative si trebuie considerate ca atare. Ne cerem scuze in fata tuturor clientilor nostri fata de care nu ne-am putut tine 100% promisiunile, din motive ce nu tin de organizarea companiei noastre, ci de modul in care angajatii firmei de curierat rapid Cargus/Fan Courier inteleg/reusesc sa isi faca datoria fata de clienti. Ne straduim sa va oferim produse de calitate, insotite de un transport la pret rezonabil si credem ca de cele mai multe ori reusim, mai ales daca avem intelegerea dumneavoastra. 

Perioadele de livrare pentru transportul internațional sunt diferite, in funcție de țara de destinație. Detalii complete găsiți aici.

Cum procedam pentru a obtine informatii legate de colet?
Este simplu.Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai de la firma de curierat rapid Cargus, la numerele de telefon 0219330 (Bucuresti) si 0219282 (Provincie), comunicandu-le numarul si data AWB-ului din email sau la numarul de telefon 0219336 pentru firma Fan Courier . De asemenea puteti contacta direct curierul, sunand la numarul de telefon primit in SMS ul pe care firma Cargus/Fan Courier il trimite la numarul de telefon trecut in comanda. 

In momentul cand ati primti AWB-ul comanda nu mai poate fi anulata, deoarece coletul a intrat in posesia firmei Cargus/Fan Courier care isi urmeaza fluxul zilnic de livrari si deja a facut taxarea catre firma Vegis.ro a transporului ce urmeaza a fi efectuat. 
Documentele legale (factura) va sunt predate/trimise intotdeauna in original odata cu comanda (in plicul transparent sub formularul de AWB- nota de transport) in cazul in care ati solicitat acest lucru. Va rugam sa verificati comenzile si sa sesizati in scris orice lipsa a unui document in momentul primirii. 
De asemenea firma de curierat Cargus/Fan Courier este obligata sa va intocmeasca o chitanta cu suma de achitat (suma de pe factura) in cazul comenzilor cu plata ramburs. Daca nu ati primit chitanta respectiva va rugam sa o solicitati de la persoana care va face livrarea. 

In momentul receptionarii coletului va rugam sa verificati integritatea coletului primit. 

Comanda trebuie sa ajunga in ambalaj de carton sau plic alb de plastic cu insemnele Cargus/Fan Courier si niciodata in saci de culoare neagra sau altfel de ambalaje. Daca coletul prezinta urme de deteriorare, este murdar, rupt, taiat, desigilat, botit sau ud refuzati primirea coletului, deoarece compania noastra nu a expediat niciodata vreun colet sub aceasta forma. Se va intocmi un proces verbal potrivit acestei situatii. De asemenea va rugam sa ne anuntati telefonic cat mai repede in cazul acestei situatii pentru a lua la cunostinta si a rezolva cat mai repede cu incidentul creat.

Ce se intampla daca doriti sa redirectionati coletul spre alta adresa decat cea initiala?

Daca ati plasat comanda cu o adresa de livrare, iar coletul dumneavoastra a fost preluat de curier, exista posibilitatea schimbarii adresei de destinatie, insa difera, in functie de curier.

Urgent-Cargus

Pentru schimbarea adresei se va percepe o taxă de 9,9ron, indiferent dacă noua adresă este în același oraș cu adresa inițială. Taxa suplimentară se va plăti integral de către destinatar.

 

Fan Courier

În cazul în care se dorește schimbarea adresei, dar orașul de livrare și destinatarul nu se schimbă, atunci redirecționarea se face gratuit.

În cazul în care se dorește livrarea în alt oraș sau la alt destinatar, se va percepe o taxă de 9.9ron. Taxa suplimentară se va plăti integral de către destinatar.

 

 

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 22.03.2017