Livrare - Vegis.ro

Vegis.ro livreaza in orice localitate din Romania, dar si international, in Europa.

Expedierea comenzilor dumneavoastra se face prin intermediul celor mai cunoscute firme de curierat din Romania: URGENT-CARGUS si FAN COURIER.

Comenzile internaționale sunt livrate de catre GLS - General Logistics Systems.


________________________________________________________

Livrare națională

  • Taxa de transport:
    • gratuit (pentru comenzi a caror valoare este de minim 150ron)
    • 9,9ron (pentru comenzi cu o valoare mai mica de 150ron)

Taxa pentru livrările prin curier rapid Fan Courier sau Urgent-Cargus este de 9.9 RON catre orice localitate din Romania pentru comenzi mai mici de 150 RON.
Taxa este unica indiferent de greutatea coletului sau destinatia acestuia. Vegis.ro nu percepe nicio alta taxa suplimentara.
Comenzile cu o valoare mai mare de 150 RON beneficiaza de transport GRATUIT.

 

  • Durata livrarii
    • 24-48h oriunde in Romania

Livrarea produselor comandate se efectueaza intr-un interval de 24h-48h lucratoare din momentul expedierii comenzii in orice localitate din Romania. 

Obs: Comenzile inregistrate in fiecare zi dupa ora 15.00 vor fi expediate a doua zi lucratoare. Comenzile efectuate in zilele de Vineri dupa ora 15.00, Sambata si Duminica, vor fi expediate in cursul zilei de Luni. 


Livrare internațională

Livrarea internațională este disponibilă pentru următoarele țări din Europa:

  • Ungaria,
  • Cehia,
  • Bulgaria,
  • Germania,
  • Belgia,
  • Olanda,
  • Austria,
  • Italia,
  • Franța,
  • Danemarca,
  • Irlanda,
  • Polonia,
  • Portugalia,
  • Marea Britanie
  • Spania continentală

Taxele și durata de transport pentru livrarea internațională diferă în funcție de țară.

Mai multe detalii despre livrarea internațională găsiți aici.



Care sunt termenele de livrare? 


Termele de livrare sunt intre 24-48 de ore lucratoare pentru livrarea nationala, din momentul expedierii, dar aceste termene pot suferi anumite modificari din motive ce nu pot fi prevazute (calamitati, inundatii, inzapezirii, blocaje, etc), sau datorita modului de organizare si logistica ale firmelor de curierat cu care colaboram.

In situatia in care colaboratorii nostri ne vor anunta ca exista posibilitatea intarzierii livrarilor, noi vom comunica acest lucru prin intermediul site-ului, ori telefonic sau pe email clientilor nostri. 

Termenele de livrare pentru transportul internațional sunt diferite, in funcție de țara de destinație. Detalii complete găsiți aici.


Pot sa aleg firma de curierat care sa livreze comanda mea?

Da, acest lucru este posibil.

Cand plasati o comanda pe Vegis.ro, la Pasul 2, după ce ați completat adresa de livrare puteți alege firma de curierat care sa livreze coletul dumneavoastra.

Pentru comenzi ulterioare de pe contul dumneavoastra, firma de curierat pe care ati ales-o va ramane selectata by default, dar puteti alege oricand alta optiune.




Cum procedam pentru a obtine informatii legate de coletul expediat?


Este simplu.

Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai de la firma de curierat rapid Cargus, la numerele de telefon 0219330 (Bucuresti) si 0219282 (Provincie), comunicandu-le numarul si data AWB-ului din email sau la numarul de telefon 0219336 pentru firma Fan Courier.

De asemenea puteti contacta direct curierul, sunand la numarul de telefon primit in SMS-ul pe care firma Cargus/Fan Courier il trimite la numarul de telefon trecut in comanda.


In momentul in care ati primti AWB-ul, comanda plasata nu mai poate fi anulata, deoarece coletul a intrat deja in posesia firmei Cargus/Fan Courier.

Documentele legale (factura) va sunt predate/trimise in format fizic odata cu comanda in cazul in care ati solicitat acest lucru. Acestea vor fi trimise automat si pe email, odata cu mesajul de confirmare a comenzii. Va rugam sa verificati si sa sesizati in scris lipsa oricarui document in momentul primirii coletului. 

De asemenea, firma de curierat Cargus/Fan Courier este obligata sa va intocmeasca o chitanta cu suma de achitat (suma de pe factura) in cazul comenzilor cu plata ramburs. Daca nu ati primit chitanta, va rugam sa o solicitati de la curierul care face livrarea. 

In momentul receptionarii coletului va rugam sa verificati integritatea coletului primit. 

Comanda trebuie sa ajunga in ambalaj de carton sau plic alb de plastic cu insemnele Cargus/Fan Courier si niciodata in saci de culoare neagra sau altfel de ambalaje. Daca coletul prezinta urme de deteriorare, este murdar, rupt, taiat, desigilat sau ud refuzati primirea coletului. Se va intocmi un proces verbal potrivit acestei situatii. De asemenea, va rugam sa ne anuntati telefonic cat mai repede pentru a lua la cunostinta si a rezolva aceasta situatie.


 

Ce se intampla daca doriti sa redirectionati coletul spre alta adresa decat cea initiala?

Daca ati plasat comanda cu o adresa de livrare, iar coletul dumneavoastra a fost preluat de curier, exista posibilitatea schimbarii adresei de destinatie, insa situatiile difera, in functie de curierul pe care l-ati selectat in comanda.

  • Urgent-Cargus

Pentru schimbarea adresei de livrare se va percepe o taxă suplimentară de 9,9ron, indiferent dacă noua adresă este în același oraș cu adresa inițială. Taxa suplimentară se va plăti integral de către destinatar, la livrare.

  • Fan Courier

În cazul în care se dorește schimbarea adresei, dar orașul de livrare și destinatarul nu se schimbă, atunci redirecționarea se face gratuit.

În cazul în care se dorește livrarea în alt oraș sau la alt destinatar, se va percepe o taxă suplimentară de 9.9ron. Taxa suplimentară se va plăti integral de către destinatar, la livrarea coletului.

 

 

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 26.09.2017