Livrare - Vegis.ro

Vegis.ro livreaza in orice localitate din Romania, dar si international, in Uniunea Europeana.

Atenție! Campaniile cu TRANSPORT GRATUIT nu includ comenzile internaționale.

Expedierea comenzilor dumneavoastra se realizeaza prin intermediul celor mai cunoscute firme de curierat din Romania: CARGUS, FAN COURIER si SAMEDAY. 

Expedierea comenzilor cu optiunea de ridicare personala din lockerele Easybox se realizeaza prin intermediul firmei de curierat SAMEDAY (Atentie! O comanda cu multe produse care ar necesita impartirea sa in mai multe colete nu poate fi livrata intr-un locker).

Expedierea comenzilor cu optiunea de ridicare personala din lockerele FANbox se realizeaza prin intermediul firmei de curierat Fan Courier. (Atentie! O comanda cu multe produse care ar necesita impartirea sa in mai multe colete nu poate fi livrata intr-un locker).

Comenzile internaționale sunt livrate de catre DPD.


Livrare națională

Taxa de transport:

  • GRATUIT (pentru comenzi a caror valoare este de minimum 150 RON)*
  • 14,90 RON (pentru comenzi cu o valoare mai mica de 150 RON, prin Cargus, Fan Courier si Sameday Next Day 24H). Taxa este unica indiferent de greutatea coletului sau destinatia acestuia. Vegis.ro nu percepe nicio alta taxa suplimentara. 
  • 9,90 RON (pentru comenzi cu o valoare mai mica de 150 RON, prin Sameday, cu ridicare personala dintr-un locker Easybox sau prin Fan Courier, cu ridicare personala dintr-un locker FanBox). Suma de 9,90 RON este valabila doar la selectarea metodei de plata: online, cu cardul. Pentru metoda de plata cu cardul in momentul ridicarii comenzii direct de la un locker Easybox sau FanBox, se percepe suplimentar o taxa de 5 RON reprezentand costul pentru procesarea platii la livrare. 

Comenzile cu o valoare mai mare de 150 RON beneficiaza de transport GRATUIT.* 

*Pentru ca o comanda sa beneficieze de transport gratuit, este necesar ca totalul acesteia sa fie minimum 150 lei. In cazul in care, dupa aplicarea unui voucher de reducere sau a punctelor de fidelitate, totalul comenzii scade sub suma de 150 lei, comanda respectiva nu mai beneficiaza de transport gratuit.

 

  • Durata livrarii:
    • 24-48h oriunde in Romania pentru comenzile care contin numai produse cu disponibilitatea ”in stoc”
    • 48h-72h oriunde in Romania pentru comenzile care contin produse cu disponibilitatea ”in stoc furnizor”

Atenție! Intervalele menționate la subpunctul: „Durata livrării” sunt valabile în perioadele cu flux normal de comenzi. Campanii precum Black Friday, Ziua Vegis etc, pot afecta intervalele menționate.

În cazul în care există întârzieri la livrare, acest lucru este menționat întotdeauna fie pe pagina principală a site-ului, fie în coșul de cumpărături. 

Obs: Comenzile cu toate produsele in stoc inregistrate in fiecare zi dupa ora 15.00 vor fi expediate a doua zi lucratoare. Comenzile efectuate in zilele de Vineri dupa ora 15.00, Sambata si Duminica, vor fi procesate incepand cu ziua de Luni. 

Pentru comenzile livrate sâmbătă, agenția Fan Courier va percepe o taxă suplimentară de 6 lei + TVA pentru orice livrare. Taxa va fi achitată direct agentului livrator.


 

Optiunea de ridicare personala - Easybox si FanBox

Optiunea de ridicare personala iti ofera posibilitatea sa preiei coletul 24h/7, din locker-ul Easybox/ FanBox pe care tu il alegi! 

Dupa amplasarea fizica de catre curier a coletului tau in locker-ul Easybox/ FanBox, vei fi notificat de catre acesta printr-un SMS. 

In cazul in care coletul nu este ridicat in timp util, vei primi un nou SMS. 

 

Daca doresti sa iti ridici personal comanda dintr-un locker, poti selecta aceasta optiune in Cosul de cumparaturi, astfel: 

  • In pasul 2 din Cosul de cumparaturi, alege optiunea de Ridicare personala: 
  • Selecteaza judetul si localitatea in care va fi livrata comanda ta: 

  • Dupa selectarea localitatii, se vor afisa punctele de ridicare (lockerele Easybox si FanBox) disponibile in localitatea respectiva. Trebuie doar sa mai alegi locatia cea mai convenabila pentru tine de unde iti poti ridica personal comanda: 

Livrare internațională

Livrarea internațională este disponibilă pentru următoarele țări din Europa:

  • Austria
  • Belgia
  • Bulgaria
  • Croatia
  • Danemarca
  • Estonia
  • Finlanda
  • Franța
  • Germania
  • Grecia
  • Italia
  • Letonia
  • Lituania
  • Luxemburg
  • Polonia
  • Portugalia
  • Cehia
  • Slovacia
  • Slovenia
  • Spania
  • Suedia
  • Olanda
  • Ungaria

Taxele și durata de transport pentru livrarea internațională diferă în funcție de țară.

Mai multe detalii despre livrarea internațională găsiți aici.



Care sunt termenele de livrare? 


Termele de livrare sunt intre 24-48 de ore lucratoare pentru livrarea nationala, dar aceste termene pot suferi anumite modificari din motive ce nu pot fi prevazute (calamitati, inundatii, inzapezirii, blocaje, etc), sau datorita modului de organizare si logistica ale firmelor de curierat cu care colaboram sau a furnizorilor.

Comenzile care contin produse cu statusul ”in stoc furnizor” vor fi livrate in 48h-72h de la plasarea acestora, in functie de reintrarea in stoc a produselor respective. Termenul de livrare depinde de furnizor sau producator.

In situatia in care colaboratorii nostri ne vor anunta ca exista posibilitatea intarzierii livrarilor, noi vom comunica acest lucru prin intermediul site-ului, ori telefonic sau prin email. 

Termenele de livrare pentru transportul internațional sunt diferite, in funcție de țara de destinație. Detalii complete găsiți aici.


Pot sa aleg firma de curierat care sa livreze comanda mea?

Da, acest lucru este posibil.

Cand plasati o comanda pe Vegis.ro, la Pasul 2, după ce ați completat adresa de livrare puteți alege firma de curierat care sa livreze coletul dumneavoastra.

Pentru comenzi ulterioare de pe contul dumneavoastra, firma de curierat pe care ati ales-o va ramane selectata by default, dar puteti alege oricand alta optiune. 



Cum procedam pentru a obtine informatii legate de coletul expediat?


Este simplu.

Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai de la firma de curierat rapid Cargus, la numerele de telefon 0219330 (Bucuresti) si 0219282 (Provincie), comunicandu-le numarul si data AWB-ului din email sau la numarul de telefon 0219336 pentru firma Fan Courier.

De asemenea puteti contacta direct curierul, sunand la numarul de telefon primit in SMS-ul pe care firma Cargus/Fan Courier il trimite la numarul de telefon trecut in comanda.


In momentul in care ati primti AWB-ul, comanda plasata nu mai poate fi anulata, deoarece coletul a intrat deja in posesia firmei Cargus/Fan Courier.

Documentele legale (factura) va sunt predate/trimise in format fizic odata cu comanda in cazul in care ati solicitat acest lucru. Acestea vor fi trimise automat si pe email, odata cu mesajul de confirmare a comenzii. Va rugam sa verificati si sa sesizati in scris lipsa oricarui document in momentul primirii coletului. 

De asemenea, firma de curierat Cargus/Fan Courier este obligata sa va intocmeasca o chitanta cu suma de achitat (suma de pe factura) in cazul comenzilor cu plata ramburs. Daca nu ati primit chitanta, va rugam sa o solicitati de la curierul care face livrarea. 

In momentul receptionarii coletului va rugam sa verificati integritatea coletului primit. 

Comanda trebuie sa ajunga in ambalaj de carton sau plic alb de plastic cu insemnele Cargus/Fan Courier si niciodata in saci de culoare neagra sau altfel de ambalaje. Daca coletul prezinta urme de deteriorare, este murdar, rupt, taiat, desigilat sau ud refuzati primirea coletului. Se va intocmi un proces verbal potrivit acestei situatii. De asemenea, va rugam sa ne anuntati telefonic cat mai repede pentru a lua la cunostinta si a rezolva aceasta situatie.


 

Ce se intampla daca doriti sa redirectionati coletul spre alta adresa decat cea initiala?

Daca ati plasat comanda cu o adresa de livrare, iar coletul dumneavoastra a fost preluat de curier, exista posibilitatea schimbarii adresei de destinatie, insa situatiile difera, in functie de curierul pe care l-ati selectat in comanda.

  • Cargus

Pentru schimbarea adresei de livrare se va percepe o taxă suplimentară de 9,90 RON, indiferent dacă noua adresă este în același oraș cu adresa inițială. Taxa suplimentară se va plăti integral de către destinatar, la livrare.

  • Fan Courier

În cazul în care se dorește schimbarea adresei, dar orașul de livrare și destinatarul nu se schimbă, atunci redirecționarea se face gratuit.

În cazul în care se dorește livrarea în alt oraș sau la alt destinatar, se va percepe o taxă suplimentară de 14.90 Ron. Taxa suplimentară se va plăti integral de către destinatar, la livrarea coletului. 

 

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 17.07.2024