FAQ - Vegis.ro

Pot plati ramburs?

Da, orice comanda plasata pe site-ul nostru se poate plati atat prin ramburs, cat si prin celelalte 6 modalitati de plata.


Cand se livreaza produsele?

In general, produsele se livreaza in 24-48 de ore in cazul comenzilor procesate in cursul saptamanii, pana la ora 15:00. Comenzile plasate in weekend se proceseaza in prima zi lucratoare a saptamanii. Pentru detalii legate de livrarea comenzii poti apela cu incredere la departamentul nostru de call center.


Ce fac in cazul in care coletul nu s-a livrat la timp?

In general, coletele pleaca din depozitul Vegis in cel mai scurt timp posibil. Pot aparea insa intarzieri din cauze exceptionale (conditii meteo extreme, de pilda), situatii in care vei fi anuntat din timp in legatura cu statusul comenzii tale. 


Aveti un specialist care poate oferi recomandari?

Produsele de pe site-ul nostru sunt prezentate exact cu mentionarile producatorului, iar informatiile pe care ti le putem oferi sunt strict informatiile pe care le primim de la producatori. Pentru tratarea unei afectiuni sau pentru recomandari in acest sens, te rugam sa consulti un specialist inainte de achizitionarea oricarui produs din oferta noastra. 


Pot ridica coletul de la sediu?

Coletele se livreaza doar prin intermediul serviciilor de curierat (Fan Courier, SameDay sau Cargus, dupa preferinte), la adresa mentionata in comanda.


Exista posibilitatea de livrare in afara tarii? 

Da, avem implementat serviciul de livrare internationala, si iti putem livra produsele dorite in urmatoarele tari din Uniunea Europeana: Ungaria, Cehia, Bulgaria, Germania, Belgia, Olanda, Austria, Italia, Franta, Danemarca, Irlanda, Polonia, Portugalia, Marea Britanie si Spania continentala. Mai multe detalii poti afla de aici


Cand primesc cashback-ul daca am comandat printr-un site de profil?

Comenzile inregistrate prin intermediul site-urilor / aplicatiilor de cashback (Tipli, ING Bazar, Bonusway etc.) sunt supuse unor termene si conditii atat din partea noastra, cat si din partea partenerului de cashback. Din momentul efectuarii unei comenzi, exista un interval de 2 - 3 saptamani in care cashback-ul ramane in asteptare, pentru a ne asigura ca respectiva comanda nu este anulata sau returnata. 

In cazul in care comanda dumneavoastra nu este anulata / returnata, noi vom aproba comisioanele catre partenerii nostri, in intervalele de mai jos:
- in data de 14 ale fiecarei luni, verificam si aprobam comenzile inregistrate in intervalul 15 - 30/31 ale lunii anterioare 

- in data de 29 ale fiecarei luni, verificam si aprobam comenzile inregistrate in intervalul 1 - 15 ale lunii in curs

Ulterior acestor perioade, veti primi cashback-ul din partea site-ului / aplicatiei prin intermediul careia ati plasat comanda, cu respectarea conditiilor aplicate de catre site-ul / aplicatia de cashback utilizata. 

In cazul in care nu primiti cashback-ul, va rugam sa luati legatura cu echipa de suport a site-ului / aplicatiei de cashback folosita.

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 01.02.2024